Oficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Notificare
Contact
Font +/-Aa
OficialeOficialeOficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Cautare
  • Comunicate
  • Ştiri

Ultimele știri

dezvoltare

Aproape 78 de milioane de lei pentru lucrări finanțate prin PNRR

Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII 27/10/2025
supravegheref

Interviu Gabriel Avrămescu, Prim-vicepreședinte ASF: ASF pregăteşte piaţa de capital pentru viitor: investitori mai numeroşi, reguli mai simple, mai multă transparenţă

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Ştiri 27/10/2025
educatie

Ministerul Educației și Cercetării prioritizează măsurile de răspuns la datele din Raportul ESPAD privind consumul de alcool și alte droguri

Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI 26/10/2025

Stai conectat

23.4kUrmaritoriLike
21.1kUrmaritoriFollow
Copyright © 2024 dobrogeaonline.ro
Oficiale > Comunicate > AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ > Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare

Oficiale
Ultima actualizare: 02/08/2024 14:56
Autor Oficiale 133
Distribuie
Distribuie

0:00

 

Bucureşti, 1 august 2024 – Peste 90% din consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, în primul semestru din acest an, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 90,87% consumatori mulțumiți pe parcursul primelor șase luni ale anului 2024.

Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate și soluționate, în creștere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.   

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Pensiile private, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul pensiilor private au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost, în semestrul I 2024, de 3.184 (46,2% din totalul apelurilor primite), în creștere cu peste 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Sectorul asigurări-reasigurări s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor – 2.404 apeluri (aproximativ 35% din totalul apelurilor primite), în scădere cu 19% față de semestrul I 2023.

 Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, în primul semestru din 2024, 990 de apeluri au vizat alte informații (în creștere cu aproape 17%), 194 de apeluri au fost aferente sectorului instrumente și investiții financiare (în creștere cu peste 10%), iar 102 apeluri au avut ca subiect Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.

 

–
Sursa – AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ – www.asfromania.ro

Distribuie acest articol
Facebook Twitter Copiază legătură Imprimare

Ultimele știri

supravegheref
Interviu Gabriel Avrămescu, Prim-vicepreședinte ASF: ASF pregăteşte piaţa de capital pentru viitor: investitori mai numeroşi, reguli mai simple, mai multă transparenţă
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Ştiri
educatie
EU Code Week 2025 (informare & formule de implicare)
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
Untitled 9@1024x 100 1
INFORMARE PROGRAMUL ANUAL DE LUCRU EU4HEALTH 2025
MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Ştiri
educatie
Anunț privind organizarea de către CCD București, CCD Buzău, CCD Cluj și CCD Olt a concursului de ocupare a unor posturi de expert formator în cadrul proiectului PEO „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și educație deschisă – RECRED”
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
finante
Apel pentru depunerea de expresii de interes privind investiții în Ucraina
MINISTERUL FINANŢELOR Ştiri
educatie
[Consultare publică] Proiect: ORDIN privind aprobarea planurilor-cadru pentru învățământul liceal (minorități, învățământ special, intensiv/bilingv și informatică) – frecvență zi, respectiv învățământul liceal cu frecvență seral/frecvență redusă
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri

Cele mai citite

supravegheref
ASF demarează achiziția unui program informatic pentru supravegherea activității de tranzacționare pe piața locală de capital
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate
dezvoltare
Ministerul Dezvoltării a virat peste 225 de milioane de lei pentru lucrări realizate prin PNRR
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
educatie
Ministerul Educației și Cercetării prioritizează măsurile de răspuns la datele din Raportul ESPAD privind consumul de alcool și alte droguri
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
educatie
Ministerul Educației și Cercetării: Înscrierile pentru programul „Matematică Remedial” sunt deschise până vineri, 31 octombrie 2025 / Să învingem împreună analfabetismul funcțional
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
educatie
România reia studiile în programele de licență cu dublă specializare din anul universitar 2025 – 2026
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
finante
România a obținut acordul Comisiei Europene pentru înlocuirea jalonului din PNRR privind reducerea GAP-ului de TVA și a evitat o pierdere de până la 1 miliard de euro din granturi, în 2026
Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR

S-ar putea sa-ti placa si...

mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Percheziții și investigații, pentru combaterea criminalității organizate

01/02/2025 209
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Acțiune de amploare în desfășurare, pentru un climat de ordine și siguranță publică

02/10/2024 311
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Discursul ministrului Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu ocazia Zilei Inspectoratului General pentru Imigrări

07/04/2025 210

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

25/03/2025 218
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

25 de percheziții domiciliare într-un dosar de evaziune fiscală, sustragere de sub sechestru și fals

28/01/2025 289
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Peste 4.300 de misiuni desfășurate de structurile MAI pentru protecția cetățenilor

09/05/2025 233
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Persoană cercetată pentru trafic de droguri de risc

29/08/2024 295
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Precizări referitoare la acuratețea datelor din Registrul Național de Evidență a Persoanelor

18/05/2025 195
Afișați mai multe
Oficiale

Oficiale.ro oferă acces la comunicate de presă și anunțuri oficiale emise de instituțiile publice din România, asigurând informarea corectă și transparentă a cetățenilor. Toate informațiile sunt actualizate direct de la surse guvernamentale și alte autorități naționale competente.

  • Politica de confidentialitate
  • -
  • Contact
Copyright © 2024 oficiale.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?