Oficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Notificare
Contact
Font +/-Aa
OficialeOficialeOficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Cautare
  • Comunicate
  • Ştiri

Ultimele știri

mai2

Cartea Electronică de Identitate este disponibilă și la nivelul județului Ilfov

Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE 15/05/2025
mai2

Ministerul Afacerilor Interne a dat startul activităților preventive din cadrul “Săptămânii Naționale a Siguranței Rutiere”

Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE 15/05/2025
supravegheref

Decizii de sancționare adoptate de Consiliul ASF în luna aprilie 2025

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate 15/05/2025

Stai conectat

23.4kUrmaritoriLike
21.1kUrmaritoriFollow
Copyright © 2024 dobrogeaonline.ro
Oficiale > Comunicate > AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ > Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare

Oficiale
Ultima actualizare: 02/08/2024 14:56
Autor Oficiale 81
Distribuie
Distribuie

0:00

 

Bucureşti, 1 august 2024 – Peste 90% din consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, în primul semestru din acest an, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 90,87% consumatori mulțumiți pe parcursul primelor șase luni ale anului 2024.

Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate și soluționate, în creștere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.   

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Pensiile private, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul pensiilor private au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost, în semestrul I 2024, de 3.184 (46,2% din totalul apelurilor primite), în creștere cu peste 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Sectorul asigurări-reasigurări s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor – 2.404 apeluri (aproximativ 35% din totalul apelurilor primite), în scădere cu 19% față de semestrul I 2023.

 Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, în primul semestru din 2024, 990 de apeluri au vizat alte informații (în creștere cu aproape 17%), 194 de apeluri au fost aferente sectorului instrumente și investiții financiare (în creștere cu peste 10%), iar 102 apeluri au avut ca subiect Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.

 

–
Sursa – AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ – www.asfromania.ro

Distribuie acest articol
Facebook Twitter Copiază legătură Imprimare

Ultimele știri

educatie
Informare privind reuniunea Consiliului Educație, Tineret, Cultură și Sport – secțiunea Educație (Bruxelles, 12 mai)
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
Untitled 9@1024x 100 1
Lansarea Ghidului de acțiuni locale pentru Resursa Umană din Sănătate: Cadrele medicale – membri respectați ai comunițății
MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Ştiri
educatie
Mesajul ministrului Daniel David cu ocazia zilei de 2 mai – Ziua Națională a Tineretului
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Mesajul ministrului Daniel Davis cu ocazia zilei de 2 mai – Ziua Națională a Tineretului
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Deschiderea apelului pentru bursele ASEM-DUO Korea
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
supravegheref
Discursul domnului Alexandru Petrescu, Președintele ASF, susținut cu ocazia celebrării Zilei educației financiare în cadrul Forumului educației financiare, organizat pe 11 aprilie 2025 la BNR
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Ştiri

Cele mai citite

mai2
6.600 de persoane fost examinate în vederea obținerii permisului de conducere
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
supravegheref
Deciziile adoptate de Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate
mai2
Peste 4.100 de misiuni desfășurate de structurile MAI pentru protecția cetățenilor
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
dezvoltare
Peste 201 milioane de lei, pentru proiecte finanțate prin Programul Național de Investiții ”Anghel Saligny”
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
mai2
Discursul premierului interimar Cătălin Predoiu, ministrul Afacerilor Interne, cu prilejul Zilei Agenției Naționale Împotriva Traficului de Persoane
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
finante
13,44 miliarde lei investiți de români prin Programul Tezaur, doar în 2025. O nouă ediție de astăzi, 12 mai 2025
Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR

S-ar putea sa-ti placa si...

mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

România – una dintre cele mai sigure țări din lume

27/12/2024 208
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Acțiunile polițiștilor pentru siguranța publică continuă în județul Caraș-Severin

29/09/2024 178
dezvoltare
ComunicateMINISTERUL DEZVOLTĂRII

Peste 6 milioane de hectare cadastrate gratuit pentru cetățeni

05/03/2025 223
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Comunicat de presă

08/10/2024 184
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Verificări ale polițiștilor de la autostrăzi, pentru siguranța traficului

30/10/2024 243

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

19/03/2025 181

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

20/03/2025 144
justitie
ComunicateMINISTERUL JUSTIȚIEI

Întâlnirea de lucru a Ministrului Justiției, domnul Radu Marinescu, cu reprezentanții Federației PUBLISIND, pe teme ce vizează problematica personalului auxiliar din cadrul instanțelor judecătorești și al parchetelor de pe lângă acestea

20/03/2025 156
Afișați mai multe
Oficiale

Oficiale.ro oferă acces la comunicate de presă și anunțuri oficiale emise de instituțiile publice din România, asigurând informarea corectă și transparentă a cetățenilor. Toate informațiile sunt actualizate direct de la surse guvernamentale și alte autorități naționale competente.

  • Politica de confidentialitate
  • -
  • Contact
Copyright © 2024 oficiale.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?