Oficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Notificare
Contact
Font +/-Aa
OficialeOficialeOficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Cautare
  • Comunicate
  • Ştiri

Ultimele știri

Autoritatea de Supraveghere Financiară și Comitetul Național Olimpic și Sportiv din Republica Moldova, parteneriat strategic pentru promovarea educației financiare în rândul sportivilor de performanță de peste Prut

Comunicate 14/12/2025

Autoritatea de Supraveghere Financiară și Comitetul Național Olimpic și Sportiv din Republica Moldova, parteneriat strategic pentru promovarea educației financiare în rândul sportivilor de performanță de peste Prut

Comunicate 13/12/2025
supravegheref

Soluții favorabile ASF pronunțate în luna noiembrie 2025

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate 13/12/2025

Stai conectat

23.4kUrmaritoriLike
21.1kUrmaritoriFollow
Copyright © 2024 dobrogeaonline.ro
Oficiale > Comunicate > AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ > Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare

Oficiale
Ultima actualizare: 02/08/2024 14:56
Autor Oficiale 150
Distribuie
Distribuie

0:00

 

Bucureşti, 1 august 2024 – Peste 90% din consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, în primul semestru din acest an, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 90,87% consumatori mulțumiți pe parcursul primelor șase luni ale anului 2024.

Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate și soluționate, în creștere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.   

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Pensiile private, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul pensiilor private au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost, în semestrul I 2024, de 3.184 (46,2% din totalul apelurilor primite), în creștere cu peste 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Sectorul asigurări-reasigurări s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor – 2.404 apeluri (aproximativ 35% din totalul apelurilor primite), în scădere cu 19% față de semestrul I 2023.

 Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, în primul semestru din 2024, 990 de apeluri au vizat alte informații (în creștere cu aproape 17%), 194 de apeluri au fost aferente sectorului instrumente și investiții financiare (în creștere cu peste 10%), iar 102 apeluri au avut ca subiect Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.

 

–
Sursa – AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ – www.asfromania.ro

Distribuie acest articol
Facebook Twitter Copiază legătură Imprimare

Ultimele știri

educatie
Lansarea proiectului ConsEDU – Practici transformaționale în consilierea și orientarea carierei
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
finante
Angajamentul colectiv privind implementarea Schimbului Automat de Informații Disponibile cu Privire la Bunurile Imobile
MINISTERUL FINANŢELOR Ştiri
educatie
INVITAȚIE LA WEBINAR: Cum pregătim pilotarea planurilor-cadru alternative?
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
A N U N Ț (actualizat): Lansare în transparență a programelor școlare asociate disciplinelor prevăzute în planurile-cadru pentru învățământul liceal (aprobate prin Ordinul de ministru nr. 4.530/2025)
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Formulare de preluare a feedbackului (public larg & specialiști) privind programele școlare (învățământ liceal) aflate în proces de transparență
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Evenimente pe canalul de YouTube al ministerului, destinate prezentării programelor școlare pentru învățământul liceal
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri

Cele mai citite

supravegheref
Deciziile adoptate de Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate
finante
Participarea Ministrului Finanțelor la ECOFIN: România cere eficiență, transparență și reguli moderne în arhitectura economică și financiară a UE
Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR
finante
Guvernul a aprobat, la propunerea Ministerului Finanțelor, schema de ajutor de stat pentru compensarea creșterii accizei la motorină
Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR
Autoritatea de Supraveghere Financiară și Comitetul Național Olimpic și Sportiv din Republica Moldova, parteneriat strategic pentru promovarea educației financiare în rândul sportivilor de performanță de peste Prut
Comunicate
dezvoltare
Ministerul Dezvoltării a decontat peste 136 de milioane de lei pentru investiții finanțate prin PNRR
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
dezvoltare
Peste 61 de milioane de lei pentru lucrări finanțate prin PNRR
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII

S-ar putea sa-ti placa si...

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

25/03/2025 342

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

18/03/2025 271
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Declarația domnului secretar de stat Bogdan Despescu în contextul împlinirii unui an de la aderarea României la Spațiul Schengen

31/03/2025 250
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Noaptea de Revelion, fără evenimente deosebite pe zona de ordine publică. Anul 2025 a început în siguranță

01/01/2025 263

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

21/03/2025 246
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Demersurile Ministerului Afacerilor Interne pentru accederea României în Programul Visa Waiver

25/09/2024 379
dezvoltare
ComunicateMINISTERUL DEZVOLTĂRII

A fost finalizată prima creșă din municipiul București, cu finanțare din Programul guvernamental de construire de creșe ”Sfânta Ana”

24/07/2025 229
educatie
ComunicateMINISTERUL EDUCAŢIEI

Sinteza rezultatelor finale înregistrate la examenului național pentru definitivare în învățământ (sesiunea 2024)

06/08/2024 145
Afișați mai multe
Oficiale

Oficiale.ro oferă acces la comunicate de presă și anunțuri oficiale emise de instituțiile publice din România, asigurând informarea corectă și transparentă a cetățenilor. Toate informațiile sunt actualizate direct de la surse guvernamentale și alte autorități naționale competente.

  • Politica de confidentialitate
  • -
  • Contact
Copyright © 2024 oficiale.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?