Oficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Notificare
Contact
Font +/-Aa
OficialeOficialeOficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Cautare
  • Comunicate
  • Ştiri

Ultimele știri

educatie

Ministerul Educației și Cercetării prioritizează măsurile de răspuns la datele din Raportul ESPAD privind consumul de alcool și alte droguri

Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI 26/10/2025
educatie

Ministerul Educației și Cercetării: Înscrierile pentru programul „Matematică Remedial” sunt deschise până vineri, 31 octombrie 2025 / Să învingem împreună analfabetismul funcțional

Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI 26/10/2025
mai2

Mesajul ministrului Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu prilejul Zilei Armatei României – 25 octombrie 2025

Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE 25/10/2025

Stai conectat

23.4kUrmaritoriLike
21.1kUrmaritoriFollow
Copyright © 2024 dobrogeaonline.ro
Oficiale > Comunicate > AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ > Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare

Oficiale
Ultima actualizare: 02/08/2024 14:56
Autor Oficiale 132
Distribuie
Distribuie

0:00

 

Bucureşti, 1 august 2024 – Peste 90% din consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, în primul semestru din acest an, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 90,87% consumatori mulțumiți pe parcursul primelor șase luni ale anului 2024.

Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate și soluționate, în creștere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.   

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Pensiile private, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul pensiilor private au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost, în semestrul I 2024, de 3.184 (46,2% din totalul apelurilor primite), în creștere cu peste 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Sectorul asigurări-reasigurări s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor – 2.404 apeluri (aproximativ 35% din totalul apelurilor primite), în scădere cu 19% față de semestrul I 2023.

 Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, în primul semestru din 2024, 990 de apeluri au vizat alte informații (în creștere cu aproape 17%), 194 de apeluri au fost aferente sectorului instrumente și investiții financiare (în creștere cu peste 10%), iar 102 apeluri au avut ca subiect Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.

 

–
Sursa – AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ – www.asfromania.ro

Distribuie acest articol
Facebook Twitter Copiază legătură Imprimare

Ultimele știri

educatie
EU Code Week 2025 (informare & formule de implicare)
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
Untitled 9@1024x 100 1
INFORMARE PROGRAMUL ANUAL DE LUCRU EU4HEALTH 2025
MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Ştiri
educatie
Anunț privind organizarea de către CCD București, CCD Buzău, CCD Cluj și CCD Olt a concursului de ocupare a unor posturi de expert formator în cadrul proiectului PEO „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și educație deschisă – RECRED”
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
finante
Apel pentru depunerea de expresii de interes privind investiții în Ucraina
MINISTERUL FINANŢELOR Ştiri
educatie
[Consultare publică] Proiect: ORDIN privind aprobarea planurilor-cadru pentru învățământul liceal (minorități, învățământ special, intensiv/bilingv și informatică) – frecvență zi, respectiv învățământul liceal cu frecvență seral/frecvență redusă
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Anunț privind scoaterea la concurs a unor posturi de expert în cadrul proiectului PEO „Reglementări noi pentru un curriculum relevant și educație deschisă – RECRED” Cod SMIS: 32102
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri

Cele mai citite

mai2
Invitație de presă
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
supravegheref
ASF demarează achiziția unui program informatic pentru supravegherea activității de tranzacționare pe piața locală de capital
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate
mai2
Întâlnirea viceprim-ministrului, ministru al Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu Alteța Sa Regală Prințul Abdulaziz bin Saud bin Nayef bin Abdulaziz Al Saud, ministrul de Interne al Regatului Arabiei Saudite
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
dezvoltare
Plăți de aproape 118 milioane de lei, de la Ministerul Dezvoltării, pentru lucrări realizate prin PNRR
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
finante
România a obținut acordul Comisiei Europene pentru înlocuirea jalonului din PNRR privind reducerea GAP-ului de TVA și a evitat o pierdere de până la 1 miliard de euro din granturi, în 2026
Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR
dezvoltare
Ministerul Dezvoltării finanțează reconstruirea blocului de pe Calea Rahovei
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII

S-ar putea sa-ti placa si...

mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Discursul ministrului Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu prilejul împlinirii a 35 de ani de existență SMURD

16/09/2025 129
dezvoltare
ComunicateMINISTERUL DEZVOLTĂRII

Peste 370 de milioane de lei, pentru lucrări de cadastru realizate de primării

29/10/2024 201
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Peste 35.500 de verificări au fost efectuate cu aplicația eDAC pentru a preveni și combate posibile fapte ilegale

06/09/2024 286
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Șofer de tir depistat circulând pe contrasens, pe autostradă

16/11/2024 314
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

34 de persoane au fost salvate în urma intervențiilor structurilor MAI, în ultimele 24 de ore

05/12/2024 228
supravegheref
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Deciziile adoptate de Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară

24/10/2025 139
educatie
ComunicateMINISTERUL EDUCAŢIEI

Informare privind organizarea programului școlar în perioada susținerii probelor scrise din cadrul examenului național de bacalaureat (sesiunea iunie 2025)

16/04/2025 235
dezvoltare
ComunicateMINISTERUL DEZVOLTĂRII

Cseke Attila: Ministerul Dezvoltării a virat peste 11,8 milioane lei pentru investiții finanțate prin PNRR

30/06/2025 223
Afișați mai multe
Oficiale

Oficiale.ro oferă acces la comunicate de presă și anunțuri oficiale emise de instituțiile publice din România, asigurând informarea corectă și transparentă a cetățenilor. Toate informațiile sunt actualizate direct de la surse guvernamentale și alte autorități naționale competente.

  • Politica de confidentialitate
  • -
  • Contact
Copyright © 2024 oficiale.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?