Oficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Notificare
Contact
Font +/-Aa
OficialeOficialeOficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Cautare
  • Comunicate
  • Ştiri

Ultimele știri

finante

FIDELIS VI din 2025: în premieră, donatorii de sânge pot cumpăra titluri de stat și în euro

Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR 30/06/2025
dezvoltare

Cseke Attila: Ministerul Dezvoltării a virat peste 11,8 milioane lei pentru investiții finanțate prin PNRR

Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII 30/06/2025
Untitled 9@1024x 100 1

ANUNT DE CONSULTARE PUBLICA

MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Ştiri 30/06/2025

Stai conectat

23.4kUrmaritoriLike
21.1kUrmaritoriFollow
Copyright © 2024 dobrogeaonline.ro
Oficiale > Comunicate > AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ > Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare

Oficiale
Ultima actualizare: 02/08/2024 14:56
Autor Oficiale 109
Distribuie
Distribuie

0:00

 

Bucureşti, 1 august 2024 – Peste 90% din consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, în primul semestru din acest an, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 90,87% consumatori mulțumiți pe parcursul primelor șase luni ale anului 2024.

Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate și soluționate, în creștere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.   

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Pensiile private, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul pensiilor private au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost, în semestrul I 2024, de 3.184 (46,2% din totalul apelurilor primite), în creștere cu peste 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Sectorul asigurări-reasigurări s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor – 2.404 apeluri (aproximativ 35% din totalul apelurilor primite), în scădere cu 19% față de semestrul I 2023.

 Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, în primul semestru din 2024, 990 de apeluri au vizat alte informații (în creștere cu aproape 17%), 194 de apeluri au fost aferente sectorului instrumente și investiții financiare (în creștere cu peste 10%), iar 102 apeluri au avut ca subiect Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.

 

–
Sursa – AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ – www.asfromania.ro

Distribuie acest articol
Facebook Twitter Copiază legătură Imprimare

Ultimele știri

Untitled 9@1024x 100 1
ANUNT DE CONSULTARE PUBLICA
MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Ştiri
educatie
Prioritățile Președinției daneze la Consiliul UE (1 iulie – 31 decembrie 2025)
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Reforme majore în domeniile educației și cercetării, conform Programului de Guvernare 2025 – 2028
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Forumul Național al Bunelor Practici în Educație – prima conferință națională organizată în cadrul proiectului „Reglementări noi pentru un Curriculum Relevant și Educație Deschisă” – RECR
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
O R D I N nr. 4.350/2025 privind aprobarea planurilor-cadru pentru învățământul liceal cu frecvență zi
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Apel pentru înființarea și funcționarea unităților de învățământ preuniversitar cu statut de școli-pilot în anul școlar 2025 – 2026
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri

Cele mai citite

justitie
Participarea Ministrului Justiției, domnul Radu Marinescu, la Conferința Profesională „Drept și Digitalizare: Perspective și Provocări”, 28 iunie 2025
Comunicate MINISTERUL JUSTIȚIEI
educatie
România lansează hubul național de inteligență artificială – un proiect de excelență posibil prin îndeplinirea de către ANC a condiției favorizante 1.1 privind guvernanța specializării inteligente
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
dezvoltare
Cseke Attila: Ministerul Dezvoltării a virat peste 11,8 milioane lei pentru investiții finanțate prin PNRR
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
educatie
Mesajul ministrului Educației și Cercetării, Daniel David, cu ocazia preluării unui nou mandat (23 iunie 2025)
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
dezvoltare
Cseke Attila: Până în prezent, au fost eliberate gratuit 123.639 de documente cadastrale
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
justitie
29 iunie – „Ziua personalului din sistemul administrației penitenciare”
Comunicate MINISTERUL JUSTIȚIEI

S-ar putea sa-ti placa si...

educatie
ComunicateMINISTERUL EDUCAŢIEI

Întâlnire între ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, și E.S. dl. Nicolas Warnery, ambasadorul Republicii Franceze în România

25/02/2025 247
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Comunicat de presă

12/11/2024 205

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

17/03/2025 256
educatie
ComunicateMINISTERUL EDUCAŢIEI

Întâlnire între Ministrul Educației, Ligia Deca, și Rita Almeida, manager al sectorului de educație pentru Europa și Asia Centrală în cadrul Băncii Mondiale

18/09/2024 220

Autoritatea de Supraveghere Financiară și InfoCons anunță un parteneriat pentru educația financiară a consumatorilor de produse și servicii financiare nebancare

19/03/2025 150
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Cercetat pentru introducerea în țară de droguri de risc și trafic de droguri de risc

03/10/2024 242
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Efectivele MAI au intervenit la peste 3.600 de evenimente pentru protejarea cetățenilor

19/03/2025 252
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Poliția Română-acțiune pentru combaterea criminalității organizate

04/03/2025 246
Afișați mai multe
Oficiale

Oficiale.ro oferă acces la comunicate de presă și anunțuri oficiale emise de instituțiile publice din România, asigurând informarea corectă și transparentă a cetățenilor. Toate informațiile sunt actualizate direct de la surse guvernamentale și alte autorități naționale competente.

  • Politica de confidentialitate
  • -
  • Contact
Copyright © 2024 oficiale.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?