Oficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Notificare
Contact
Font +/-Aa
OficialeOficialeOficiale
  • Comunicate
  • Ştiri
Cautare
  • Comunicate
  • Ştiri

Ultimele știri

Autoritatea de Supraveghere Financiară și Comitetul Național Olimpic și Sportiv din Republica Moldova, parteneriat strategic pentru promovarea educației financiare în rândul sportivilor de performanță de peste Prut

Comunicate 13/12/2025
supravegheref

Soluții favorabile ASF pronunțate în luna noiembrie 2025

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ Comunicate 13/12/2025
finante

Participarea Ministrului Finanțelor la ECOFIN: România cere eficiență, transparență și reguli moderne în arhitectura economică și financiară a UE

Comunicate MINISTERUL FINANŢELOR 12/12/2025

Stai conectat

23.4kUrmaritoriLike
21.1kUrmaritoriFollow
Copyright © 2024 dobrogeaonline.ro
Oficiale > Comunicate > AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ > Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Call Center-ul ASF, apreciat de consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare

Oficiale
Ultima actualizare: 02/08/2024 14:56
Autor Oficiale 149
Distribuie
Distribuie

0:00

 

Bucureşti, 1 august 2024 – Peste 90% din consumatorii de servicii și produse financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, în primul semestru din acest an, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară.

Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema „satisfacția consumatorilor de produse financiare non-bancare“. În funcție de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (ați fost mulțumit de informațiile oferite?, v-au fost utile?), Call Center-ul ASF a obținut un punctaj de 90,87% consumatori mulțumiți pe parcursul primelor șase luni ale anului 2024.

Call Center-ul ASF a înregistrat, în primul semestru din 2024, un număr de aproape 6.900 de apeluri preluate și soluționate, în creștere cu aproximativ 11% comparativ cu perioada similară din 2023, ceea ce demonstrează că activitatea de relații cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă și credibilă pentru consumatorii de servici financiare non-bancare.   

Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenție deosebită dezvoltării continue a procesului de asistență de specialitate acordată consumatorilor, prin creșterea calitativă a actului de asistență oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoștințe și experiență în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informațiile solicitate în funcție de pregătirea și experiența sa. Totodată, îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme și este sfătuit să adopte decizii investiționale doar atunci când acesta înțelege riscurile asociate și poate susține financiar eventualele pierderi.

Experții Call Center-ului ASF au acordat asistență de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.

Pensiile private, în topul interesului consumatorilor

Informațiile cu privire la domeniul pensiilor private au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost, în semestrul I 2024, de 3.184 (46,2% din totalul apelurilor primite), în creștere cu peste 54% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Sectorul asigurări-reasigurări s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce privește interesul consumatorilor – 2.404 apeluri (aproximativ 35% din totalul apelurilor primite), în scădere cu 19% față de semestrul I 2023.

 Conform analizei referitoare la activitatea Call Center-ului Autorității, în primul semestru din 2024, 990 de apeluri au vizat alte informații (în creștere cu aproape 17%), 194 de apeluri au fost aferente sectorului instrumente și investiții financiare (în creștere cu peste 10%), iar 102 apeluri au avut ca subiect Entitatea de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin.

Call Center-ul Autorității de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până joi între orele 8:30 și 17:00, iar vineri de la 8:30 la 14:30.

 

–
Sursa – AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂ – www.asfromania.ro

Distribuie acest articol
Facebook Twitter Copiază legătură Imprimare

Ultimele știri

educatie
Lansarea proiectului ConsEDU – Practici transformaționale în consilierea și orientarea carierei
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
finante
Angajamentul colectiv privind implementarea Schimbului Automat de Informații Disponibile cu Privire la Bunurile Imobile
MINISTERUL FINANŢELOR Ştiri
educatie
INVITAȚIE LA WEBINAR: Cum pregătim pilotarea planurilor-cadru alternative?
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
A N U N Ț (actualizat): Lansare în transparență a programelor școlare asociate disciplinelor prevăzute în planurile-cadru pentru învățământul liceal (aprobate prin Ordinul de ministru nr. 4.530/2025)
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Formulare de preluare a feedbackului (public larg & specialiști) privind programele școlare (învățământ liceal) aflate în proces de transparență
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri
educatie
Evenimente pe canalul de YouTube al ministerului, destinate prezentării programelor școlare pentru învățământul liceal
MINISTERUL EDUCAŢIEI Ştiri

Cele mai citite

mai2
Invitație de presă
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
Autoritatea de Supraveghere Financiară și Comitetul Național Olimpic și Sportiv din Republica Moldova, parteneriat strategic pentru promovarea educației financiare în rândul sportivilor de performanță de peste Prut
Comunicate
educatie
Mesajul ministrului Educației și Cercetării, Daniel David, cu privire la etapele parcurse în discuțiile cu Comisia Europeană pentru suplimentarea burselor studențești și cu privire la alte aspecte fiscal-bugetare
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
dezvoltare
ANL a recepţionat 20 de locuinţe pentru medici și profesori în orașul Cehu Silvaniei
Comunicate MINISTERUL DEZVOLTĂRII
educatie
Poziția Ministerului Educației și Cercetării față de anumite dezinformări din spațiul public
Comunicate MINISTERUL EDUCAŢIEI
mai2
Declarație de presă în contextul misiunilor desfășurate de către structurile Ministerului Afacerilor Interne cu ocazia alegerilor locale parțiale din data de 7 decembrie a.c
Comunicate MINISTERUL AFACERILOR INTERNE

S-ar putea sa-ti placa si...

mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Acțiune de tip „razie” desfășurată în municipiul Târgu-Jiu, pentru asigurarea unui climat optim de ordine și siguranță publică

28/09/2024 246
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

COMUNICAT DE PRESĂ

21/08/2025 147
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Peste 500 de șoferi au rămas fără permis, după ce au pus în pericol siguranța rutieră

12/11/2025 196
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

Cooperare polițienească internațională pentru combaterea criminalității

15/12/2024 227
supravegheref
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Soluții favorabile ASF pronunțate în luna aprilie 2025

08/05/2025 202
supravegheref
AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARĂComunicate

Deciziile adoptate de Consiliul Autorității de Supraveghere Financiară

20/08/2025 208
finante
ComunicateMINISTERUL FINANŢELOR

Agenția S&P reconfirmă ratingul suveran al României și perspectiva stabilă

12/10/2024 236
mai2
ComunicateMINISTERUL AFACERILOR INTERNE

M.A.I. pentru România – Investiții pentru siguranță și eficiență

14/07/2025 213
Afișați mai multe
Oficiale

Oficiale.ro oferă acces la comunicate de presă și anunțuri oficiale emise de instituțiile publice din România, asigurând informarea corectă și transparentă a cetățenilor. Toate informațiile sunt actualizate direct de la surse guvernamentale și alte autorități naționale competente.

  • Politica de confidentialitate
  • -
  • Contact
Copyright © 2024 oficiale.ro
Welcome Back!

Sign in to your account

Nume de utilizator sau Adresa de email
Parola

Ti-ai pierdut parola?